Boxingday

Igår kväll blev de en lugn kväll, kikade på några filmer och käkade lite godis.

Idag blev de en vända in till belleville för att köpa lite kläder. Fick pengar av släkten hemma i julklapp så lika bra att köpa lite grejer för dem. Blev några t shirtar, en tröja och ett par jeans. Där jag köpte jeansen fanns de inget provrum så visste in säkert att de skulle passa, men de var så pass billiga så chansade och köpte dem ändå. När jag kom hem och provade dem så visade det sig att de var lite tajta men de ger nog med sig lite så blir nog bra ändå.

Nu sitter jag och kikar på lite hockey, för tillfället är det spengler cup som visas ingen höjdare att se på, snart börjar jvm matchen mellan Slovakien och USA, blir nog lite roligare att se den matchen.
Sverige startade starkt i JVM såg jag, 10-1 mot tjeckien var bra gjort. Även Kanada startade idag, de slog Lettland med 16-0, tråkigt när de är sånna ojämna matcher på en så pass hög nivå.

Nu ska jag kila upp och käka lite blåbärspaj, fick de till efterrätt till middagen idag men var för mätt för att kunna klämma i mig nå sånt då men nu känner jag att de är dags att ta sig en bit.

Tack för julhälsningen ronny och christina.

God fortsättninger på er alla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0