GOTT NYTT ÅR

Händer ingenting som är värt att skriva om här borta för tillfället så därav dåligt med uppdatering. Gör inte mycket om dagarna, tränade i måndags och ikväll annars blir de mycket tid framför datorn och tvn. Blir någon promenad genom des ibland också. Knallade ner till posten i tisdags för att se om jag fått något paket från mor och far, vilket jag inte hade. Det var rejält kallt ute då, temperaturen var iofs "bara" -22 men de blåste kallt så ini helvete också så de kändes fan som de var -35 ute, och de är ingen höjdare direkt.

Idag fick jag iallafall paketet från mor och far vilket var skoj, låg även en liten julklapp där i.

Imorgon är de då nyårsafton och den måste ju firas på bästa möjliga sätt. Ifjol firades de på MJs med Max GG och chief, ingen av dessa lirare är kvar här iår. De var iaf skoj som fan ifjol, GG blev, som han alltid blir, för full, och köpte in ett X antal flaskor champagne under kvällens gång innan han blev utkastad pga att han glömde gå in på toaletten innan han drog ner brallorna och slog en drill. Max var max och de är ju inte alltid de bästa då han lyckades få två högerkrogar i ansiktet av en tjej, samt en till bedrift som inte bör nämnas här. Cheif hade inga pengar så vi andra fick betala allt för honom den kvällen, ja de var helt enkelt en kanonkväll. 

Ikväll blir fest med laget hemma hos Danny ductape igen, kan nog bli riktigt skoj. först på kvällen blir de att kika på hockeyn, lär väl sitta där själv under sveriges match medans de kommer vara rejält mycket mindre plats i soffan under canada - usa matchen.

Detta blir då årets sista inlägg kom jag precis på så gott nytt år på er här från dirty des...

Detta inlägg skrev jag igår kväll men datorn dog precis när jag skulle publicera de, därav så lägger jag upp de idag istället.

Kan tilllägga att sverige spelar som skit för tillfället mot Finland, om de inte vore för markström så skulle de ligga under med några mål nu, finland vannen skotten med 26 - 3 i första perren, sjukt de. Petersson passade på att bjuda på en highlight real och ge sverige ledningen.

jaja nu ska jag göra mig iordning och fara på fest.


GOTT NYTT ÅR SVERIGE

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe, stämmer delvis!!

2010-01-05 @ 02:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0