Krock med en soffa på 401:an

Matchen igår slutade med vinst 5-2, Clarky stänkte in sitt 50e mål för säsongen när han gv oss ledningen med 1-0 ganska tidigt i matchen, han hann också med att göra ett till mål och något ass. Mess vaktade buren idag och jag öppnade dörr.

När vi kom till arenan så hörde jag två män som stod och pratade och hörde att de snackade svenska så jag passade på att säga hej och snacka lite svenska för omväxlings skull. Som jag trodde så var de farsor till svenskarna som spelar i Brock. Var skönt att få snacka lite svenska.

Nu sitter jag, Mess, Nuge och Mcrae hemma hos mig och lirar lite NHL10. Jag är överlägset sämst så de är inte så skoj för mig att spela.

Imorgon är de Super Bowl party hemma hos Morris. Ungefär halva laget ska dit och dricka öl och se på football. Kan nog bli riktigt skoj.

En lite småkul grej hände på hemresan idag. Devers föräldrar åkte och kollade på matchen och på vägen hem när de åkte på motorvägen så kör dom på en soffa, ja en soffa. Någon bil hade gjort ett försök att transportera en soffa som dock ramlade av/ur och familjen Dever kom bakom och körde på den. Ingen skadade sig som tur var, endast bilen fick sig en smäll.

Nu ska jag sova så jag årkar med lite fest imorgon.

heppåer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0