Spyan

Som vanligt så var min dag inte allt för händelserik. Öppnade ögonen vid 11 tiden och klev upp och käkade lite frukost. Sandi har köpt Fruit loops till mig och kan säga att de är världens godaste flingor så klämde i mig en rejäl portion av dom. Blev en promenad lite senare seda hem och kikade på ett par avsnitt How i met your mother.

Kl 18,40 så fick jag ett sms av mess som frågade om jag ville lira pick up kl 19, och de lät helt ok så jag for ner på ishallen, riktigt bra av mig att vara ombytt och klar strax innan kl 19. Vi hade träning 21,30 så var ingen ide att fara hem imellan så stannade kvar nere på hallen. Glömde skriva om en rolig grej som hände på träningen igår. Sista 20 min så blev de skridskoåkning och vi gjorde någon dryg övning som man blir rejält sliten av, när den var över och vi satt och stretjade så får en kille jävligt bråttom till båset och precis när han kommer till sargen så lutar han sig över och spyr som fan, var inte lite som kom upp kan jag lova. De var Hrncir som spydde vilket kanske inte är så konstigt, de var han som bröt fotleden i slutet på oktober så han är ju inte i sitt livs form för tillfället.

Idag så flyttade Mcrae in här i huset också och ska bo här resten av säsongen. Blir nog helt okej, nu har jag någon att umgås med om dagarna sen är de ju inte helt fel att han bil så man kanske kan ta sig någonstans på dagarna.

Nu ska jag kikapå sportcentre.

Hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0