Besök bokat

Denna veckan har bestått av samma gamla vanliga saker, träning varje dag, teamfunction på tisdagen, och så är de matcher hela helgen. I tisdags så blev det lite annorlunda, i vanliga fall blir de wings i belleville men denna veckan kände ingen för att åka in till belleville så vi drog på United istället och käkade där, klämde i mig en US panzarotti som oftast när jag är på tid och käkar. När vi var mätta och belåtna så for vi till Tim hortons och tog en kaffe.

I helgen är de matcher varje dag, ikväll har vi hemmamatch mot Toronto Canada Moose. Imorgon så blir de återigen match mot Toronto men på bortaplan, helgen avslutas sedan med hemmamatch mot Brock Bucks på söndag.

Om några veckor får jag besök från Sverige också, mamma, pappa och syster kommer över och hälsar på mig. Ska bli riktigt skoj att träffa dem igen, var ett tag sedan nu. Detta blir syrrans första besök här borta i Kanada. Mamma har varit här en gång tidigare och pappa börjar bli van att flyga över hit då detta blir hans tredje besök. 

I slutet på mars så kommer kanske Thomas "0,1 ton" Pettersson över och hälsar på också.

Kommentarer
Postat av: mamma

ser fram emot en panzarotti på "tids".

2010-01-22 @ 23:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0