Reklamfilm

Hallå, har varit ett bra tag sedan senaste inlägget, de beror mest på att jag varit lat och inte orkat skriva. Jag skrev ett långt jävla inlägg för en dryg vecka sedan men lyckades radera hela inlägget av misstag och blev rejält less och orkade inte skriva igen. Efter det så hade jag familjen på besök och hade vettigare saker för mig än att skriva blogg. Nu blir de bara ett kort inlägg, ska skriva ett långt om allt som hänt senaste tre veckorna senare.

Jag ligger för tillfället på ett hotellrum i Elliot Lake och gör så lite som möjligt. Vi for upp hit igår för de är en 8-9 timmars bussresa upp hit så vi ville inte åka samma dag som vi skulle spela. Har precis kommit hem från en lätt träning och ska ner och klämma i mig lite mat strax.

Ikväll startar semifinalserien för oss, vi möter då som sagt Elliot Lake Bobcats i bäst av sju mather. Jag ska inte spela då de bestämt sig att gå med Elvin i slutspelet av någon anledning, skriver lite mer om de senare.

Hittade precis en reklamfilm på youtube som de också sänder på lokal-TV här uppe. Ni kan se reklamen här.

Nu börjar de vankas mat så jag ska kila ner till resturangen nu.

Heppåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0